2010. január 31., vasárnap

Szünet

Mint az a blogon jól látszik, nem sok energiám van az utóbbi időben blogsablonokat készíteni, egészen pontosan freebiekért bújni a netet nincs időm, anélkül pedig nem megy. Azért majd néha néha jelentkezem, ha mással nem, akkor a saját célra készített, de fel nem használt hátereket kiteszem majd ide.

Elnézést a sok meg nem válaszolt levélért is, azokra előbb utóbb írok. Ígérem. De most kicsit összecsaptak a hullámok a fejem fölött és valahonnan el kellett csennem az időt. A scrap lett az egyik áldozat. :(

De szerencsére nem kell aggódnom, hogy bárki sablon nélkül maradna, mert ha más nem, hát kedvenc másodunokatesóm gondoskodik a szebbnél szebb hátterekről. Csodákat lehet találni nála ITT.

Pápá (nem örökre!! :) )

7 megjegyzés:

  1. Lesz ez még így se :-)! Köszi az uncsitesód linkjét, már koboztam is tőle sablont! Minden rendbe jön előbb-utóbb, hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Azért én azóta is minden nap bekukkantok, hátha.. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Meseszépek a sablonjaid, egyet el is "loptam" egy most induló blogomhoz!
    És biztosan viszek még a többihez is :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, szuper sablonjaid vannak!
    Loptam is egypár dolgot !:)
    köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Ma találtam meg az oldalad. Kár, hogy nem tudod folytatni a háttér készítést, mert nagyon szépeket csináltál. Az egyik nyárit el is vittem. Köszönöm! Melcsi

    VálaszTörlés
  6. Kék virágosat vittem el. Nehéz választani, hisz mindegyik gyönyörű. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  7. Hogy kell beállítani a blogon, kérlek segítsetek, én még nagyon kezdő vagyok :) Gyönyörűek ezek a képek!

    VálaszTörlés