2009. április 17., péntek

A sablonokról

Közkívánatra úgy döntöttem, hogy készítek pár sablont, elsősorban a blogspotos bloggerek számára, de persze a sablonokat más kiszolgálóknál is lehet használni, de mindenhol nem tudom kipróbálni őket, így nem biztos, hogy máshol nem lesznek elcsúszások és egyebek.

A hátterek bárkinek ingyen letölthetőek, csak egyet kérek, hogy kommentben írjátok meg, hogy melyik sablont, hol használjátok, hogy tudjam, melyek azok, amelyek sokak tetszését elnyerte és melyek azok, amik nem túl népszerűek, ezzel sokat segítenétek a következő sablonok készítéséhez.

A háttereket így tudod feltenni a blogspoton:

1. alapsablonnak válaszd ki a Minimát
2. hozz létre egy új HTML/Java Script modult
3. Ide írd be ezt:

KACSACSŐR NYIT style type="text/css" KACSACSŐR ZÁR
body {background-image: url("IDE JÖN A BLOGSABLON KÓDJA"); background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }
KACSACSŐR NYIT/styleKACSACSŐR ZÁR

KACSACSŐR NYIT alatt ezt értem: < KACSACSŐR ZÁR alatt pedig ezt: >

A blogsablon kódját pedig a választott sablon képe alatt leled.


Figyelem!
A sablonok nagyobbak, mint általában szükséges, hogy a monitorok felbontásától függetlenül, mindenhol élvezhetőek legyenek, ezért a sablonból körbe, a monitor méretétől függően ki fog lógni pár cm!

Ha kérdésed van, itt megtalálsz: fnebdora kukac gmail.com

18 megjegyzés:

  1. Úristen, de rendes vagy!!!!! Pénzért lehetne árulni, annyira gyönyörűek!!!!

    VálaszTörlés
  2. Dóri, fantasztikus vagy, komolyan! :-))) Biztos, hogy valamelyiket igénybe veszem, már régóta gondolkodom rajta, hogy kéne valami izgisebb a mostani helyett... Na, majd valamikor a hétvégén elmolyolok vele, és majd szólok, hogy melyiket választottam.
    Tényleg profi vagy. :-)))

    VálaszTörlés
  3. Csodálni tudlak,hogy ilyen szép sablonokat tudsz készíteni,nemhiába tértem vissza Szonja naplójához csak azért,hogy nézegessem a blogh áttért:P Sokat törtem a fejem,hogy vajon honnan ennyi szép és változatos,mesés,kislányos sablonokat töltesz le:) Elárulom nekem a mostani sablon tetszik ami van Szonjának,megkérlek szépen ha tudsz ahhoz hasonlóan tudnál készíteni? Lehessen a bal oldalon kis fényképeket feltölteni,a blocím a középen legyen szóval rád bízom,hogy milyeneket tudsz még kihozni? Szégyellem magam a kérésért és azért,hogy ingyen van,de olyan csodásak......

    Köszönöm szépen
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Panka, remélem találsz kedvedrevalót! :)

    Hajni, ez sajnos nem ilyen egyszerű. A fényképeket oldalra nem feltölteni kell, hanem programmal beleszerkeszteni. VAgyis ha én odateszem Szonját, te nem tudod odatenni Bogit. VAgyis ebből nem lehet olyat csinálni, ami mindenkinek jó. A blogcím pedig teljesen külön kategória, annak a háttérhez semmi köze, az külön fejléc. De azért majd igyekszem kitalálni valami okosat! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen,de nagyon szép a fejléc és az oldalon a képkeret mert megvan a varázsa és ez adja meg az egész háttér és blog hangulatát:)

    Nem kell sietni vele ez ráér csak mikor kész lesz majd szóljál :)

    VálaszTörlés
  6. Most találtam Rád. Gyönyörűek a sablonok. Így elsőre a tündéreset vettem át:) Köszönöm!
    Csak a fejléccel nem boldogulok, hogy azt hova kell illeszteni?:(

    VálaszTörlés
  7. Szia Szandra!
    Köszönöm a dicséretet. :)
    A fejlécet a testreszabásnál tudod változtatni. Ott van külön fejléc szerkesztése és ott kell feltölteni. Remélem sikerül!
    Üdv: Dóri

    VálaszTörlés
  8. Oda próbálom, de valamiért nem megy:( Próbálkozom.

    VálaszTörlés
  9. Sikerült:) Csak beleírni nem tudok most meg:D

    VálaszTörlés
  10. A saját gépedre lementetted és onnan próbálod vagy a kódot próbálod betenni?
    Az a tapasztalatom, hogy van mikor csak az első verzió működik. Nem tudom miért.

    VálaszTörlés
  11. azt előtte kell, mielőtt felteszed. Akár paintben is lehet.

    VálaszTörlés
  12. Köszi, ki fogom próbálni. Bocsi, hogy ilyen béna vagyok....

    VálaszTörlés
  13. Kedves csigamami!

    Előszöris nagyon köszönöm, hogy így lehetővé teszed, hogy csak úgy letölthessünk háttereket! :D
    Én a nyári esőt választottam és nagyon tetszik!

    Mégegyszer köszi!!!
    Kriszti

    VálaszTörlés
  14. Szia Dóri!
    Használom az egyik , általad készített fejlécet.
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  15. Szia :)
    a sablonok hihetetlen jók, valójában nem bloghasználatra tervezem, de talán a blogomra is felrakom.:) a rózsaszín, szürke, gyűröttet vittem el, remélem nem okoztam bajt :blush:

    VálaszTörlés